Saturday, September 17, 2016

Nya huset

Hej Gott Folk!
Som ni märkt är jag inte särskilt aktiv här på bloggen. Tiden räcker inte riktigt till, men jag har fått endel mail från följare som undrar om jag trivs i nya huset. Vi har ju bott här ett år och några månader nu och visst trivs vi, MASSOR! Vi håller dock på och sätter lite mer av vår karaktär på det hela. 
Som ni ser på bilden ovan var det just "bara" ett hus på en tomt när vi flyttade in förra året. 
Vi har många drömmar om hur det kommer se ut när vi är "klara" men en hel del har redan skett. 
Just nu som ni ser här nedan så bygger vi till lite, för er som vill se mer kan jag berätta att jag är betydligt bättre på att uppdatera mitt instagramkonto.

Ha en sköööönnn helg! 
/Petra E

2 comments:

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra