Friday, September 25, 2015

En drömmande vägg

Hej!
Nu var det ett tag sedan. Det känns som om det är allt mer Instagram och gruppen på Fb som gäller. 
Men jag vill ändå inte riktigt släppa bloggen. Här startade så många drömmar och här finns så många drömmar. På tal om drömmar så har jag skapat en vägg hemma där jag samlar mina drömmar. Ni som följt mig länge vet att jag älskar att resa, det är nog det bästa jag vet efter mina nära och kära så klart.
Jag har alltid velat haft en världskarta där jag kan nåla länder vi varit i som ett lite extra resminne. 
Så fann jag denna snygga tapet i valbar storlek på https://www.happywall.se/
 Sen köpte jag kartnålar och markerade ut de länder vi rest till. Kanske ska jag köpa nålar i en annan färg för att sedan också markera ut länder vi vill besöka inom de närmsta åren? 
Det kanske vore trevligt. 
Nä, nu bör här städas lite eftersom min syster och hennes man ska ha namngivningscermoni till deras bebis här i morgon. Men titta in Happy Walls där lovar jag att det finns mycket skoj!
Så dagens tips är alltså: Skapa en drömvägg, drömvrå eller drömbok :) 
Jag tror att det kommer föra dig närmre just din dröm :)
 Trevlig Helg!!! Kram Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra