Sunday, May 17, 2015

Inredningsresan 2015

Nu är det snart dags för inredningsresan igen, 
närmare bestämt redan på lördag. Jösses så jag längtar!
Resans första stopp är i butiken: Förr och Nu i Tibro som ägs av den rara kvinnan Anna Larsson.
I butiken finns massor av vackert i så väl lantlig som modern still och för alla åldrar!
Därefter så händer en massa skoj som alltid på själva bussresan, och vi stannar sedan till för lunch på 
Då vi är i Borås passar vi ju också självklart på att besöka den fantastiska butiken Hjärterum
 Hos hjärterum finns också mycket snygga kläder, smycken och inspiration i massor.
Sista sverige stoppet gör vi sidan hos :
Creation by lis
Sedan kan jag lova att vi är så fulla av inspiration att det kommer kännas gott att komma till  Hotellet The square i Köpenhamn där vi ska bo
Dag 2 dvs 24/5
Besöker vi först Green Gates Showroom

Efter detta så blir det ett ljuvligt besök på Ledreborgs Livsstilsmässa 
Vår sista dag 3
så besöker vi på morgonen butiken Stil og Stemning i Frederiksberg
Sen bär det av mot Helsingborg där vi ska ta färgan hem och ev inhandla blommor beroende på om det är öppet med torghandeln. Mat blir därefter på lämpligt ställe efter vägen. Sen blir det ett besök Lustfyllt i Habo fika.
Sen är resan tyvärr slut och vi far hem,
håll koll för det kommer komma många bilder från resan senare (ja, när den är gjord, ler).
KRAM Petra E

2 comments:

  1. MEN hallå! Får vi följa med? : )
    Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Resan sker årligen via Vänerbuss i Kristinehamn :) alla är välkomna

      Delete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra