Friday, March 27, 2015

Champagneprovning på Arkens spa

 Hej Hej!
Hoppas allt är väl med er. 
Här är det mkt och jag har en liten prins som återigen har öroninflammation i ena örat och örongångsinflammation i det andra…. tro det eller ej men på mindre än ett år har det ny varit så sjutton gånger, orkar inte gå in på hur det gått med konversationen kring detta med vården… det är något helt annat. Mitt uppe i detta har vi, jag och maken en "kärlekstrip" att åka på…. Känns si så där men vår lille har givit oss "sitt tålstånd", och visst det kommer inte gå nöd på honom här hemma med sin barnvakt och massa gotterier :) 
 Så vart bär det av för oss då?
Jo vi ska på Arken spa`s Champagne provning i morgon med övernattning och spa. 
 Det ska verkligen bli sååå skönt. 
Jag känner att det varit så mkt nu ett tag, även om det mesta varit positivt så kan man behöva ta igen sig 
 Jag kommer inte dra med mig systemkameran men jag lovar att jag kommer fota med min mobil och göra inlägg samt recension här. Kommer så klart också att publicera bilder på mitt instagram konto så ni kan få lite inspiration. 
 Nä nu är det kanske dags för mig att packa lite. 
Jag har lånat bilderna från tidningen Plaza`s reportage om Arkens spa, 
se mer om det igenom att KLICKA HÄR
 Ha en skköööönnn helg!
KRAM/ Petra E

No comments:

Post a Comment

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra