Saturday, October 25, 2014

Pysseltips

Hej Hej!
Allt väl med er på andra sidan tangentbordet? 
Här är det bara fin fint. Jag har lite pysselsug i kroppen bara och har skickat iväg gubben för inhandling av lite material. Medans jag väntar så tänkte jag så här, 
varför inte dela med mig av lite pysselideer som jag ramlat över på nätet. 
Ni som har märkt att bloggen inte är så aktiv just nu och som saknar det har väl inte missat att jag uppdaterar ofta i min FB grupp Romantiska Hem och lite tättare på mitt intsagramkonto.
Det går lite ivågor det där för mig. Ibland har jag jätte mkt bloggsug i kroppen och ibland vill jag liksom bara helt ordlöst visa en bild på insta eller dela andras tips på min fbgrupp. 
Just nu är jag som sagt var mer inne i ett stim där jag små pysslat lite hemma.
Kan dock inte visa er redan för jo, det är julpyssel som jag grejar med. 
Kan inte låta bli, ler.
Ha en skön helg raringar nu ska jag slå in lite julklappar :)
KRAM/Petra E

3 comments:

  1. danke für die schönen bilder und inspirationen!!! ein schönes wochenende wünscht angie aus deutschland

    ReplyDelete
  2. I just discover your beautiful blog. I join you, so I won't miss anything anymore. Have a nice weekend!
    Hugs, Peetje

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra