Wednesday, September 17, 2014

SOooooV SöTT

Hej Mina Fina Vänner!
Allt väl med er?
Själv är jag inte på topp, jag har haft feber i några dagar och en ryslig hosta.
Eftersom jag nästan aldrig är sjuk så måste jag säga att pust såååå jobbigt!
Jag har verkligen inte tålamod att ligga och vila. Visserligen var jag hemma igår från jobbet och då sov jag mer än halva dagen men fy så olidligt tråkigt. 
Tur att jag kan googla på vackra bilder och fylla på inspirationen då.
Så gårdagens resultat av detta blev en samlad mapp med massor av fina sovrum.
 Så då tänkte jag, hm, varför inte dela med mig av de finna bilder som jag fann i mitt googlande?
Så så fick det bli.
 Hoppas att ni blir lika inspirerad som jag.
Jag älskar verkligen nyanserna och materialmixen
 Charmig va?
 Bilderna får tala sitt eget språk, ler


 Oj, vad klockan går nu måste jag få i mig frulle innan det är dags för besök på Vårdcentralen som jag hoppas kan hjälpa mig med hostan.
Ha en skön dag! /KRAM Petra E

3 comments:

  1. Ja det är tråkigt att vara sjuk, men ljuvliga sovrums bilder har du hittat man blir grön av avund när man ser på sovrummen.
    Ha det så bra!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    ReplyDelete
  2. Hej Petra.....the last Picture is amazing!!!!!!!!

    Greetings
    Sigrid

    ReplyDelete
  3. åh så fina bilder
    Ha en bra helg
    Hanna

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra