Thursday, September 04, 2014

Här ska firas med VS Varbergs Stadshotell & Asia Spa

  Hej!
Allt väl med er? Här är det snart dags för mig o min andra hälft att fira ett år sedan det att vi förnyade våra bröllopslöften och elva år sedan vi sade ja till varandra i kyrkan.
Det har inte alltid varit en dans på rosor och vi har båda fått jobbat, hårt periodvis på vårt förhållande. det är självklart inget unikt för oss men det som kanske inte är lika vanligt det är att vi ganska tidigt bestämde oss för att vi behövde belöna att vi är så duktiga på att jobba med vårat förhållande. 
Så vi bestämde oss för en massa år sedan att vi mycket och "ofta" skulle fira varndra, oss och familjen igenom att unna oss olika saker. Jag är en människa som tycker att det finns mycket i livet som är värt att fira och jag tror att vi är många som behöver bli bättre på det. 
(De två bilderna nedan är tagen för ett år sedan när vi sa ja igen. Fotograf Helena Christerdotter)
Mer om vår förnyelse av löftena hittar du igenom att klicka HÄR och HÄR
Nu menar inte jag att det ska behöva kosta en massa när man firar saker i sitt liv eller vardagen. 
Det finns många sätt att fira livet på. Men den här gången ska jag och gubben kosta på oss.
Så vart ska vi då? Jo, som du kanske såg på första bilden så ska vi till 
Se bilderna nedan så fint det ser ut.
 Vi ska åka dit, bo fint, äta gott och gå på spabehandlingar. 
SÅ UNDERBART och romantiskt. 
Jag lovar självklart att återkomma till er trogna följare och läsare med lite recensioner som alltid.
Men nu ska jag gå in på deras hemsida och drömma vidare i deras utbud.  
Ha det gott och ja, ha en trevlig helg då eftersom jag inte hinner skriva mer innan. 
KRAM Petra Eriksson
Ps. jag kommer nog lägga upp lite tjuvglimtar på Instagram så klart. Ds
Ps2 har vi tur så känner vi att vi hinner och mäktar med What a feeling mässan också ds

1 comment:

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra