Tuesday, March 25, 2014

Hemkommen från Paradisön

Hej Hej!
Här har varit lite tyst. Jag har nämligen varit på semester. 
I Jamaica.
Det var en underbar resa med härliga vänner och jag har berikats med många vackra minnen och upplevelser. Vi har njutit fullt ut och ja, jag har tom gått upp sju kilo på två veckor, mindre skoj i och för sig men det får jag ta….
 Jag har lite att ta ikapp nu när jag kommit hem så jag hinner inte skriva om allt nu. Men jag lovar att göra det så fort jag kan, och självklart visa flera bilder.
 Men för nu så får detta vara ett litet smakprov, ler.
 Jag vill också passa på och säga hur tacksam jag är mot mina nära och kära, men även till underbara Anna på Duni. Jag arbetar ju som enhetschef för tre vård och omsorgsboenden. Där vankar ju så klart strax påskmat och fika, och Anna vet ju om att jag självklart vill ha det fint och härligt där också. Så vet ni vad hon och företaget gjorde. Skickade oss massor av fina påskservetter! Så himla omtänksamt, jag blir mer tacksam än du anar, ler. 
Tack och Hej, Leverpastej…. Nej förresten…
För er som tycker det är ljuvligt med kärleken, så finns nu mitt och min gubbes förnyelse av våra löften i det senaste numret av Bröllopsmagasinet.
 Trevlig läsning :)
PUSS!!

6 comments:

  1. It is good to hear that your store is now expanding to new locations. I have been a patron of Fantastic Eyes because of all the wonderful work that you guys do. I hope that this expansion move of yours will turn out to be successful. write my assignment for me I will definitely go and see this new store of yours

    ReplyDelete
  2. Amazing panoramic beauty of a paradise. Simply said, despite the Jordanian agent's envy, an interesting presentation professional press release writing services fosters a love affair.

    ReplyDelete
  3. The very next time I read a blog, I hope that it won’t fail me as much as this particular one. I mean, Yes, it was my choice to read through, however I genuinely believed you would have something helpful to say. All I hear is a bunch of assignment helper uk complaining about something that you could fix if you weren’t too busy searching for attention.

    ReplyDelete
  4. I will always let you and your words become part of my day because you never know how much you make my day happier and more complete. assignment crux uk There are even times when I feel so down but I will feel better right after checking your blogs. You have made me feel so good about myself all the time and please know that I do appreciate everything that you have

    ReplyDelete
  5. This is a really decent site post. Not very numerous individuals would really, the way you simply did. I am truly expert essay uk inspired that there is such a great amount of data about this subject have been revealed and you've put forth a valiant effort, with so much class. On the off chance that needed to know more about green smoke surveys, than by all methods come in and check our stuff.

    ReplyDelete

Tack för din kommentar den värmer! Dock har jag för en tiden sedan bestämt mig att inte svara på kommentarer då jag måste prioritera min tid. Tack för att du förstår mitt val.
Är det dock något du undrar så självklart går det bra att maila mig på romantiskahem(@)gmail.com
Kram Petra